کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316394 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نحوه فعالسازی ابزار ضبط صفحه نمایش در Chrome OS 88

اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دارید کارهایتان را در خانه انجام می دهید یا از راه دور در کلاس های درس شرکت می کنید، حتماً باید بتوانید از ابزارهای ضبط صفحه نمایش استفاده نمایید. اما یکی از بهترین خبرهایی که به تازگی شنیده ایم، اضافه شدن این ابزار به Chrome OS می باشد تا کاربران این سیستم عامل بتوانند بدون نیاز به نرم افزار دیگری همه یا بخشی از محتوای به نمایش درآمده را ضبط کنند. در حالی که برخی اوقات ابزارهای پیشرفته تری در دسترس قرار دارند ولی بد نیست بعضی وقت ها هم سراغ موارد ساده تر برویم. حال برای فراگیری نحوه فعالسازی ابزار ضبط صفحه نمایش Chrome OS 88 با سافت گذر همراه باشید.

Chrome OS سیستم عامل کروم گوگل

توسعه دهندگان Chrome OS حضور این ابزار در سیستم عامل مذکور را بسیار ضروری دانستند و چند ماهی می شود دارند روی آن کار می کنند و مدام به آن امکانات متعدد می افزایند. علی رغم اینکه همچنان این ابزار در دست توسعه است اما کد فعالسازی مربوطه در Chrome OS 88 مشاهده شده است. البته دکمه میکروفون آن هنوز فعال نشده اما ضبط نمایشگر به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و حتی امکان تغییر اندازه اسکرین شات ها هم وجود دارد. این ابزار برای دانشجویان، کارمندان و حتی تولیدکنندگان بسیار کاربردی خواهد بود.

معمولاً پیشنهاد نمی شود که کدی آزمایشی را در سیستم عامل خود نصب کنید اما چیزی که اخیراً به Chrome OS آمده کامل و آماده استفاده است. البته در حالی که شاید برخی ها چندین ماه باشد که دارند با آن کار می کنند و مشکلی هم نداشته اند ولی دور از انتظار نخواهد بود که باگ های جزئی وجود داشته باشد بنابراین امکان غیرفعالسازی آن از آدرس chrome//flags فراهم است. ضمناً، چنان چه رایانه شما توسط مدیر شرکت یا مدرسه کنترل می شود، باید از آنها بخواهید این کد را برایتان فعال نمایند.

برای آغاز، به آدرس chrome://flags رفته و در آدرس بار کلمه capture را بنویسید تا کد Screen Capture Test نمایان شود. به جای این کار هم امکان نوشتن chrome://flags/#screen-capture و فعالسازی مستقیم کد وجود دارد. از منوی باز شونده به سمت پایین آن را روی حالت Enabled قرار دهید و مرورگر را ری استارت کنید. فقط مطمئن باشید هر کاری که در دیگر تب ها کرده اید را ذخیره نمایید. وقتی مرورگر دوباره اجرا شد، می توانید با لمس دکمه ضبط صفحه نمایش از پایین یا با استفاده از میانبرهای Ctrl+Shift+F4 از این ابزار استفاده کنید. در ادامه دکمه های عکسبرداری یا فیلمبرداری و گرفتن اسکرین شات از تمام صفحه یا قسمتی خاص از نمایشگر را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مزایای این ابزار آن است که با صفحه نمایش های بزرگ سازگاری دارد. بر این اساس، هر جا که نشانگر ماوس قرار داشت، این ابزار نمایش داده خواهد شد. تصاویر با فرمت PNG ذخیره می شوند و ویدیوها هم کم حجم و دارای فرمت .webm خواهند بود. در صورت تمایل، می توانید عکس ها یا ویدیوها را با ابزارهای به خصوص موجود در اینترنت تبدیل کنید. بار دیگر تأکید می کنیم که این ویژگی هنوز کامل نیست ولی عملکرد بدون نقصی دارد. این انتظار می رود که شاهد عرضه رسمی این قابلیت همزمان با انتشار Chrome OS 89 باشیم.

 

 
منبع: chromeunboxed.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48435 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/09 تعداد مشاهده: 2093
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین ملایی 1399/11/09 14:55
افزونه اسکای روم، همین قابلیت هارو انصافا بدون نقص انجام میده. درد سر هم نداره.